söndag

Tjohej!
Idag har vi varit på skansen och sett Jimmy Jansson sjunga på barnens allsång. Det var jätte kul och dessutom var det signering efter åt, ännu roligare! Men tyvär så dog min kamera PRECIS då jag skulle fota det första kortet på honom. Aja, sånt är livet.
Nu ska vi käka, grillat, mums! Och sen tänkte vi antingen dra och bada eller bara hyra en film och tjocka i soffan, varken jag eller Ida är väl speciellt pigga idag. Soligt och varmt har det varit, tror att jag har bränt kinderna. Inte bra.
Dags för mat, cioa!


Kommentarer
Postat av: monica

men tackar :)

fan va glad ja blir, de peppar verkligen att höra att man är uppskattad som mamma :) gulle dig!

2008-06-29 @ 19:29:17
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0