söndag

Hejsan svejsan!

Idag är jag både pigg och bra på humör! Vaknade halv 12 av att pappa kom hem efter att ha hämtat farmor och farfar på flygplatsen. Dom har varit utomlands och kom hem med ett skit coolt halsband till mig + en strandväska. Tycker dom är så söta!
Och bara för att jag känner mig så pigg & glad idag har jag tänkt städa huset (igen) som förra söndan, det är ju inte speciellt fint väder ute precis. Så då passar väl det alldeles utmärkt. ; ) Haha.

Ska alldeles strax kila iväg med mamma på affärn och hämta ut mina konsert-biljetter. Av någon konstig anledning tänker jag så Tokio Hotel så fort jag nämner "biljetter", får försöka skärpa mig!

Har ni några planer för idag?
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0