onsdag

Hej på er!
Har precis kommit hem från skolan nu, grymt skön dag idag faktiskt. Vi hade elvrådetsdag och vi hade massa olika tävlingar, eftersom att bara 70 av 200 elever var där så gick allt snabbt och vi va klara där vid elva, bara 2 timmars "skola" vill säga. ; ) 
Käkade lunch på skolan och hoppade sedan på bussen hem, så nu sitter jag här och har nyss bytt om till bikini. Ska lägga mig ute på gräset och sola ett tag, tills Amanda slutar skolan. Då ska vi hitta på något kul, vad vet jag inte, men nått blir det i alla fall.



Jag ska förresten börja tro på ödet, eller inte ödet. Men någon annan sådär "kraft" som människor inte rår på. Haha.XD
För jag har verkligen ingen annan förklaring till en grej och fortsätter det nästa termin lär jag väl bli frustrerad, är redan det nu, lite i alla fall. Inte för att jag har något emot det, men ändå. Känns så jäkla skumt.. eller så är det bara jag som överreagerar, vem vet?
Eftersom att jag inte vet vilka som läser min blogg skriver jag inte ut VAD som är så konstigt, men någon gång kanske. Vem vet. ; ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0