Något emot mig?

Jag hittar inte usb-sladden och jag håller på att få pyskbryt på det! Jag som ville ladda upp några bilder på datorn innan jag åker i morgon, men nej, nu funkar inte det heller! Känns som att allt är emot mig idag. xD
Men det är väl bra res-feber I guess. Även om jag inte ska så långt, men jag gillar inte att flyga. Det är inte flyg-rädsla, jag gillar bara helt enkelt inte att flyga. Mycket bättre med tåg, även om det nu tar en förbannat lång tid.. men så mycket mysigare!
Ida däremot är flygrädd, och som bara den. Därför åker vi tåg när vi ska till Stockholm tillsammans i augusti. Haha, inte mig emot. Kan bli rätt så roligt, det är alltid en massa roliga människor på tågen att prata med. Satt bredvid en tysk kille en gång, som blev rätt så chockad då jag slängde upp 10 Bravo-tidningar på bordet medan jag skulle stänga väskan. Skulle ha sett minen, betalbar. Vet inte varför han blev blev så chockad, men kul var det iaf!

Ska snart ta och sova, ska upp relativt tidigt,,, 07.30.. har en massa saker som ska hinnas med. Lär väl få stressa ändå, är så bra på det! 
Ni får ha det så bra, pussar och kramar! <3

Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

GODNATT!

2008-06-26 @ 23:26:46
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: amanda

Tack!:)

Jarrå. själv då? :)

2008-06-26 @ 23:37:06
URL: http://amaannddaa.blogg.se/
Postat av: j

jag hitta inte heller min usb-kabel haha :P

2008-06-26 @ 23:51:49
URL: http://jahwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0