måndag

Så var det måndag, igen. Känns som att det aldrig är något annat än måndag. Fast jag är ändå glad, tralalalalaa.
Nejmen, i morgon är det ju skolavslutning. Så nu dom följande månaderna kommer jag inte behöva bry mig om vilken dag det är, för  jag kan ändå göra vad jag vill. Skönt skönt! ; ) 
Idag är det klassens dag och vi skulle vara på nydala och bada, men eftersom att det regnar gissar jag på att vi bara ska dega i klassrummet eller nått. Åh, äckliga regn!
Ska tydligen regna i morgon också, så där rök det roliga med avslutnings festen. Men men, sånt är livet!
Efter skolan ska jag dra en sväng på stan och titta på lite mer sommarkläder. Får se vad det blir! =)
Men nu måste jag springa iväg och posta en sak åt pappa innan jag hoppar på bussen.
Ha en bra dag, ciaaao!



(Föresten, min design ser ut som ren skit. Men jag ska fixa den så fort som blogg.se inte är så konstigt längre.)

Kommentarer
Postat av: idafrank

hejsan.

Det har varit klydd med klänningen, eller snarare affären jag brukar posta saker ifrån.



Förlåt.

Jag skickar den idag (Måndag) så den är hos dig imorgon.





Tusen kramar.

2008-06-09 @ 09:15:06
URL: http://ifrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0