lördag

Morron,morron. God dag, kanske jag borde säga. Jag har ju faktiskt varit halv-vaken sen 07.30 imorse.
Så äre när man har en kusselin som gillar tidiga mornar, men jag är ju lätt vaggad ikväll iaf.

Vi tog en sväng med bilen igår, inga ute i vännäs, så vi åkte hem igen och tog en sväng för att se om vi såg några älgar eller björnar. Men nej, inte idag. Haha. ; )

Ska väl åka hem om ett tag, då blir det att gå igenom alla mina saker och städa lite. Måste ju tvätta upp halva min garderob som ligger på golvet så att jag kan börja packa inför nästan två veckor i Stockholm.. Behöver jag ens säga att det kommer bli underbart? Och att se Jonas Brothers, MUMMA!!
Stolt över att jag upptäckte deras signering innan dom ska ha den, på TH míssade jag den ju. FYY på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0