jag é klar! ;)

Nu är jag stolt, och jag FÅR fara stolt också. För en gångs skulle har jag lyckats packa så att jag utan ansträngning kan stänga väskan. Det brukar alltid annars sluta med att mamma eller Ida får sitta på den så fort jag ska få igen den, men nej nej, nu gick det helt galant! =D
Ändå har jag packning för 9 dagar där i, den brukar vara full då jag ska bort över helgen.. (hur nu det går till?). Fast nu har jag ju tillgång till tvättmaskin, så jag slipper ta med mig extra kläder ifall nått skulle hända.. Men har en hel del kläder med ändå,,, så vi får hoppas på bra väder i.o.m. att det mesta är klänningar. Hehe. xD 
Det blir säkert bra! =)

Nu sitter jag och tittar på en massa musikvideor som jag spelade in från MTV för länge sen, såndär Top 6 ni vet, med ett speciellt band? (behöver knappast nämna vilket band det är).. Dom är lika bra varje gång. ; ) 

Och jag mååste bara tjata lite till om Rette Mich, seriöst. Hur bra är inte låten?





     Tokio Hotel - Rette Mich



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0