Inte länge kvar...

Snart, snart, snart!
Nästan i alla fall då! Men det är inte alls så länge kvar nu måste jag säga.. Planet går 13.30 i morgon och farfar hämtar upp mig här 12.00. =) 
Kommer väl inte kunna uppdatera lika mycket under tiden jag är i Stockholm, men tillgång till dator finns det, så nog ska jag lyckas att klämma till med ett inlägg lite nu och då! =) 
Vi får väl se vad vi hittar på för något i morgonkväll, har funderat på bio eller nått, kanske bara blir att slappa för vi ska ju upp tidigt på lördag! ;)
Men pepp känner jag mig verkligen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

tack så mycket:D allt bra med dig?:)

2008-06-26 @ 22:49:09
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0