hanson

Igår kom den äntliiigen med posten! Min efterlängtade skiva, världens jobb att få tag på den, men tillslut så. ; ) 
Nu saknar jag bara skivan som kom ut 1994, men det verkar inte som att det finns att få tag på nånstans. :S
Eller okej, jag saknar två live-skivor, men det är ju inte riktigt samma sak. ; ) 

Jag snackar såklart om Hanson, ni vet dom där Mmm bop-ande bröderna som var så populära på 90-talet? ; ) 
Själv har jag aldrig riktigt släppt taget och jag måste då säga att dom verkligen har mognat på sig under åren. Produktiva är dom också fortfarande, släpper skivor på löpande band och turnerar runt i USA. Synd bara att dom inte är i Europa eller så, skulle ha varit roligt. =)


image58

Snyggare har dom också blivit. Inte lika "barnsliga" längre, men det är ju klart, mycket hinner ju hända på 10 år. ;p
Alla tre har barn och fru nu också, Zac (den yngsta) fick sitt första barn för inte så länge sen.

Har ni inte hört deras nyare musik?
Då tycker jag verkligen att ni ska lyssna, helt underbart bra! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0