Fredag

Glad midsommar allihopa!

Tänk att det redan (!!) är midsommar, känns ju knappt som om sommaren ens har börjat. Precis som om det var snö för bara någon dag sen. Sjukt!
Idag ska jag följa med mamma och pappa till mormor och morfar, där även Christoffer, moster och morbror ska vara. Vi ska grilla och bara ta det lugnt och ha det mysigt. 
Senare har mamma och pappa tänkt åka och fiska om vädret tillåter, får se vad jag hittar på då.

För en liten stund sen pratade jag med Ida i telefonen och vi bokade biljetter. Jag flyger ner till Stockholm om en vecka, den 27e juni och kommer sedan hem på kvällen den 6e juli. (Kommer hinna med 3 dagar med moster nere i Stockholm också, medan Ida jobbar).
Den 28e juni blir det först skivsignering med Jonas Brothers på Bengans och på kvällen är det Avril-konsert där dom ska vara förband, så biljetter dit har vi också köpt. Nice nice.
Och ja, jag fick muta Ida med en stooor godis påse för att hon skulle följa med på signeringen, haha!

Den 9e augusti kommer hon hit efter hennes kusin bröllop och den 13e sätter vi oss på tåget ner till Stockholm tillsammans där jag stannar till den 17e augusti då jag tar tåget hem igen.. Är hemma på morgonen den 18e och skolan börjar den 19e.
Ska försöka hinna med en sväng till göteborg också, får se när det blir.

Vad har ni för planer idag då? =)


Kommentarer
Postat av: frida

hhaha, jamen typ, detär ju faktist jätte många jonas fans som ska på konserten!



shit asså! 8dagar kvar! galet verkligen!

2008-06-20 @ 17:21:11
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0