fredag

Trött,trött,trött.
Nog för att jag har varit uppe sedan kvart över 10 och redan har hunnit vara ute och luncha med farmor, farfar, mormor, morfar och moster. (Min avslutningslunch, kunde inte göra det på avslutningsdagen.) Så är jag jätte trött. Skulle kunna lägga mig och sova flera timmar känns det som i alla fall. Har faktiskt krypit ner i sängen, men jag måste ändå pallra mig upp om några minuter. Jobb står på schemat.
Fast jag tror inte att jag ska jobba så länge idag, någon timme kanske. Men måste i alla fall ta tag i det! = )

Vet inte vad jag ska göra ikväll, funderar på att åka till moster. Fast jag har ingen skjuts, så jag kanske ringer någon kompis och åker dit i morgon istället.
Nu ska jag i alla fall pallra mig upp, hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0