fest å party !!

Blev inget städ i dag, följde med mamma och pappa till deras kompis som fyllde 40. 
Käkade tårta och fika och sen blev det dags för middag, så vi beställde mat från Blå huset (falafel för min del) och käkade ute på deras altan. Otroligt mys!
Sedan blev vi kvar där ett tag, kom hem där vid 21 någon gång, så städningen får jag helt enkelt ta i morgon. Då går ju tiden i alla fall!
Sedan ska det packas och på onsdag ska jag förmodligen in till stan för att träffa Lina och köpa lite grejer. 
Stockholm på fredag förmiddag, härligt! 
Kan säga att jag har längtat efter Ida en hel del, inte kul att ha sina vänner på andra sidan Sverige.
Konsert, signering, Gröna Lund, shopping och en massa film-kvällar står på tur, åh vad underbart! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0