Det bästa med livet.

Åh, va underbart, underbart, underbart!
Först signering, med kramar av allihopa. Sen konsert med bästa platserna. Jag är så otroligt underbart glad. Det har varit världens underbaraste dag och dom där 6 + 3 timmars väntar har definitivt varit värt besväret?
Trots att jag har varit nervös som en galning. På hela dagen har jag bara ätit en rostad macka kl. 8 imorse och en godis jag fick av en vakt. xD
Jag varit så nervös att jag mått illa och har dessutom skakat som en galning.
Vi fick ju som sagt numer 24 & 25 på signeringen, och kom in i tredje insläppet. Alltså kanske 5 minuter från början på av signeringen.  Och efter 6 timmars väntan utanför Bengans.
När jag skulle fota Joe var jag så nervös att kameran inte gick att hålla stilla, annars hade bilden varit underbart bra, då han tittade in i kameran och log. Gaah på mig. 
Efter lite hyperventilerande och tårar fortsatte vi mot globen och Annexet där konserten skulle va. Det tog mig ungefär en halvtimme innan jag kunde prata normalt igen, för att jag var så yr. Fick sätta mig flera gånger för att inte svimma. 
Vi hamnade rätt så långt bak i kön, men på något sätt krömp den och vi kom in i den fjärde omgången av insläpp. Efter att vi köpt tröja + affisch hamnade vi ungefär på 4e framifrån. Men då såg vi att man kunde gå upp på balkongen och skyndade dit. Lyckades få några biljetter (gratis då, men var för att det bara får va ett antal personer där).. När vi kom upp var dom enda lediga "stället" närmast scenen, och då flyttade vi lite på det andra staketet och fick utomordentligt bra platser! 
Vi såg även bakom scenen, vilket va lite kul då vi 6 började skrika när vi såg dom komma och gick, medan resten av alla inte fattade något.
Jonas Brothers uppträdande var helt underbart, det bästa jag har sett helt enkelt!
Även Avril var faktiskt bra. Väldigt duktig och otroligt duktig dansare, mäktigt att titta på faktiskt.
Kan bara sammanfatta att jag har upplevt så mycket roligt idag att det är sjukt. Måste bara göra om det!
Lägger in lite bilder imorgon. Puss!

Kommentarer
Postat av: monica

vad gullig du är tack ! :)

2008-06-29 @ 11:55:52
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0