brännande

Då har man fått årets första brännskada av en brännässla. Har ju även som sagt bränt mig på axlarna/ryggen också, det håller dock på att lägga sig, men eftersom att jag har solat mer är det fortfarande rött och svider.

Duschat har jag också hunnit, så nu sitter jag i sängen och kollar på Frusna Män söker Kärlek, tycker egentligen inte om sånna program - men dom är ju från norrland. HAHA! xD 
Sen är det ju Greys och Sverige pussas och kramas. Så det blir en liten tv-kväll idag. ; ) 

Bilderna som jag och Emelie tog nu i kväll kommer nog upp i morgon eller på fredag, måste ladda upp dom på datorn och fixa till dom lite innan. 

Imorgon har vi klasskampen, så då blir det ännu mer bränna när vi ska va ute hela dagen då också. (AA) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0