Åland?

Har sovit 1 timme idag, så jag är otroligt seg måste jag säga. Låg i sängen fram till tre och kollade på tv, men så ringde Ida och jag vaknade till lite. Satte igång Schrei - Live dvd:n, och den är det omöjligt att sitta still till. ; ) 
Åh, jag verkligen älskar den! Snart behöver jag väl en ny för att den är så sönder spelad, skulle tro på närmare 500 ggr kanske? Ändå har jag inte haft den så otroligt länge. 

Om en timme ska i alla fall jag följa med mamma och hjälpa till med fika serveringen på björn passet. När jag kommer hem tror jag att jag ska försöka få arslet ur och faktiskt börja packa, för jag åker ju på fredag och än så länge ligger bara 2 klänningar i väskan + en tidning. Ser ju lovande ut, en hel massa saker som ska tvättas för den delen också. ;P 

Hur som helst frågade Ida om vi inte kunde sticka över till Åland när jag följer med henne ner till Stockholm. Ta moppen på färgan och ba sticka till deras stuga. Haha. ; ) För långt att gå från båten till stugan när man väl är på Åland, så moppe behövs. Om nu inte hennes pappa är där, så att vi kan så skjuts. Det skulle vara U N D E R B A R T, men Åland. Jag älskar Åland.. Aja, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0