vännäsby är fint på kvällen

3 km och jag är fortfarande pigg, med tanke på otränade jag är det väl rätt så bra. Men jag sprang i skogen = astmaanfall på 3 röda.. fick nöja mig med 3 km därför. Motion är det ju alltid ändå. =) 
Har förmågan att bara kunna göra bra ifrån mig ,när det gäller löpning, på otroligt konstiga tider. Antigen sent på kvällen eller jätte tidigt på morgonen.
Nu ska jag se om jag kan få ur lite fantasi från huvudet och trycka ner det på datorn, innan mina kära läsare ger upp hoppet om min såkallade fics. Tjohopp!

Kommentarer
Postat av: Lowizaaahhhh

Astmaanfall på grund av att du var i skogen?

Snarare på grund av att du är fett otränad girl. Mohahaha

2008-07-10 @ 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0