onsdag

Hejsvejs! 
Jag har inget att skriva, inget alls faktiskt. Mer än möjligtvis att jag har städat mitt rum och fixat till lite på väggarna. Satt upp affischerna från konserten och så. Blev bättre nu, mer symmetriskt eller något. Fast det ekar i mitt rum nu när inte alla saker ligger på golvet, vilket kanske inte är så kul, men ändå.
Osså har jag fastnat på min fics. Helt snus-torrt på idéer och jag som hade hela historien klar, inte bra. Måste skärpa mig, få in lite vettigt i hjärnan. Men min mage/rygg suger ut all ork ut mig, jävla mensverk alltså. Ibland önskar man att man var kille, tur att det finns piller i alla fall! 
Nej nu ska jag sluta babbla och försöka göra nån nytta istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0