nervös?

Tänkte visa några bilder som min mamma och pappa skrattade jätte mycket åt nu när jag visade dom alla mina bilder från JB-signeringen och konserten. 
Mamma skrattade så att hon grät och pappa utbrast; Hur nervös var du? Det är ju omöjligt att misslyckas med en bild sådär mycket om man har en digitalkamera!"

Ja, frågan återstår. Men jag gillar bilderna ändå, för jag vet hur det såg ut i verkligheten och det var underbart! 
Här är dom!;


Kevin Jonas, det syns lite i alla fall!
Försvarar mig med att jag var chockad över att han kramade mig!



Syns det att det är Joe Jonas? (A)
Här försvarar jag mig med att han är min favorit och han hade precis
 gett mig världens sötaste leende och tack för presenten.



Samma förklaring som ovan.
Men den här är dock bättre och man kan t.o.m. urskilja att det är Joe. ;)



Måste bara tillägga att jag INTE har tröttnat på Tokio Hotel. 
Har ju precis träffas Jonas Brothers så jag är fortfarande "uppspelt" efter det.
Mycket snart lär ni säkert få höra en massa tjat om TH igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0