nattåget nästa?

Jag fick ett sånt där enormt sug av att åka till Stockholm, ta moppen till utkiksberget och bara sitta där hela natten och kolla ut över Stockholm, se solen gå ner bakom globen i horisonten och känna alla tankar rinna ut från huvudet.
Det är så enormt skönt! 
Min hjärna håller på att sprängas av överbelastning av alla tankar. Och stressad är jag också, känns som att sommarlovet bara rinner iväg utan att jag hinner med och hippsvipps så är det skola igen. Har ingen alls lust med det, blä. Valde verkligen fel skola och fel linje.
Blir ju inte att jag flyttar till Stockholm i höst, men jag önskar ibland att jag borde ändå.
Nej, gah. Håller på att bli galen. När jag åker ner i augusti ska jag bo på våran klippa dygnen runt! Bara för att ta igen mig innan skolan börjar.
Kanske tar jag mig en sväng till Ida om 1 och en halv vecka, får se hur jag gör. Hon jobbar ju, så isf får jag utforska Stockholm på egen hand, men det har jag ju gjort förut. Jag menar, mamma och pappa ska ju ändå åka iväg. 
Lyssnar på Jonas Brothers och försöker samla mina tankar så att dom inte flyger hit och dit så mycket. Gaah, nej nu ska jag nog göra nått vettigt istället!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför valde du fel linje å fel skola?

2008-07-11 @ 00:59:41
URL: http://naddija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0