Karlstad i mitt hjärta..

Har varit väldigt mycket blogg-torka här på sitstonde, så jag tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg nu. 

Sitter här på balkongen i Karlstad och bara chillar. Temperaturen ligget på runt 24 grader och ändå är klockan snart tjugo i elva. Härligt värre, eller vad säger ni? 

Förra veckan var helt underbart kul, träffade en hel del nytt folk och fick slipa mina språkkunskaperna i både engelska, spanska, franska och tyska. Framförallt tyska och spanska. 
Jobbade visserligen från 07.00 - 22.00 ungefär, så lite utmattad var man ju om kvällarna. 
Kom hem därifrån i söndags och i måndags tvättade vi, packade om och var på middag hos mormor och morfar.
I tisdags följde jag med mamma, pappa, farmor och farfar till Skellefteå för att hälsa på farfars bror som fick en stroke och inte är så speciellt pigg.
Så i onsdagsmorse så satte vi oss i bilen och körde dom 83 milen till Karlstad och här är vi nu. Solen har vi verkligen hittat för den delen. 30 - 35 grader har det varit hittills om dagarna.
Igår var vi på "Mårbacka" och tittade runt. Och idag har vi bara slappat och shoppat på stad, tacka vet jag sommar-rea. 
I morgon har vi tänkt att åka till någon sjö och bada/sola hela dagen, så då kanske jag äntligen kan få min efterlängtade bränna. Vem vet! (A)
När vi åker hem är oklart, men jag vill inte hem till kalla norrland på ett bra tag. Fast vi blir nog bara kvar ett par dagar till.
Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0