japp, jag lever fortfarande.

Jag och Ida for ju som, sagt ut och skulle bada. Tog moppen ner till sjön, men jag tyckte att det var så kallt så jag banga och satt istället bara och badade fötterna. Ida däremot badade lite. Efter cirka 15 minuter stack vi därifrån och bestämde oss för att vi skulle åka runt lite och se om vi såg nått folk. Då det var väldigt folktomt slutade vi upp på hemköp och köpte en glass. Sen åkte vi runt lite mer, när vi väl beslutat oss för att åka hem tog vi en "genväg" hem vilken var på en skogsväg. Och vägen var väldigt guppig och stenig. Så jag säger till Ida en bit in på vägen att; "Det här var ingen bra idé, vi kommer säkert välta!" Sekunden efter ligger jag på marken med moppen över benet. Klarade mig utan några skador, medan Ida fick skrapsår på armen och knäet. Slutar väl med några blåmärken för mig med i morgon och ont i benet har jag, känns som att det gått ur led nästan, men har säkert bara sträckt mig. 
Vi skrattade då så att vi tjöt i alla fall när vi väl kommit upp. Och det bästa var ju att vi missade brännessel-busken med 1 meter, kan tänka mig att det inte hade varit så trevligt annars! 
Nu ska vi snart sova och i morgon blir det grönan efter Ida har slutat jobbet. Om någon vill följa med är det bara att höra av sig!
Pussarochkramar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0