tisdag

Hejåhå!
Här sitter jag i sängen med min thékopp (har köpt världens godaste thé) och försöker plugga in dom förbannade 450 (400 franska, 50 tyska) glosorna tills på torsdag. Dom kan ta sig säger jag bara!
Egentligen kan jag stryka sisådär 350 st av dom där, men läraren tyckte vi kunde plugga in alla franska glosor istället för att få veta exakt vilka 50 vi ska kunna. Känns så otroligt, väldigt jätte kul! Eller inte...
Som om jag inte har tillräckligt mycket att göra ändå.. kämpa veckan ut så är det så gott som jullov sen är mitt motto just nu.
Avslutningsveckan ska vi ändå inte ha några "vanliga" lektioner, nice det!


Jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna, så det lutar verkligen mot att skita i glosorna just nu och sova istället. Hm, glosor VS sova.. svårt val. ;)
Fast egentligen borde jag inte skjuta fram dom mer, bläää!


I morgon ska jag fixa till mina naglar. Var ju och gjorde dom på Wilmas för en och en halv vecka sen men nu har gelen börjat släppa längst mot nagelbanden på i stort sett alla naglar, så idag gick jag in på salongen och frågade vad hon tyckte. Fick till svar;
"Men sådär ska det ju inte se ut. Boka in dig på en tid i morgon så ska jag fixa det där åt dig, du behöver inte betala för det inte!"
Världens underbaraste salong, med världens trevligaste personal.

Sen blir det skola och jobb som gäller, som vanligt.

Kanske borde ägna mig åt nåt annat nu.
God natt! ;*





Typ sådär känns det i skolan just nu... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0