förkyld

Hejsan svejsan!

Har åkt på en dunderförkylning så här innan jul, därav den taskiga uppdateringen. Sen i måndagskväll har jag bara legat i sängen, glott på gamla julkalendrar (Jul i Kapernaum, Mysteriet på Greveholm, Pelle Svanslös, Sunes jul m.m..) och druckit thé.
Idag orkade jag dock ta mig in till stan med mamma för att hämta ut rockbjörnen-biljetterna och köpa en julklänning.
Men tror ni inte att jag glömmer både börsen och koden till biljetterna hemma, sådär lagom kul. Mamma i sin tur hade i alla fall väldigt roligt åt mig, tur att jag kan göra nån glad! ;-P
Och resten av dagen har gått i samma tecken, så ja, dom flesta har fått sig ett gott skratt förutom jag som helst bara skulle vilja dra täcket över huvudet och ligga där i nån vecka. 
Vi fick gå till banken med svansen mellan benen och säga som det var, tur i oturen hade jag mitt legg med mig så jag kunde ta ut pengar ändå…
Ingen röd julklänning hittade jag (finns ingenstans och ändå är det jul?), blev två koftor och en svart klänning.
Men biljetterna ligger vackert kvar på biljettcentrum än...


För övrigt har jag inte berättat att jag numera går under namnet glasögonorm.. fast jag måste medge att jag inte visste att det fanns så mycket saker att se överallt. (A) 





Jag just nu; förkyld och jävlig med nya glasögon.
Inte speciellt vackert.


Kommentarer
Postat av: Rosie

Snygga glasögon Malin!! God jul i stugan önskar vi i karlstad. Kram!

2008-12-19 @ 23:06:20
URL: http://www.lillskrutten.blogspot.com
Postat av: Annie

Jag gillar dina glasögon ^^

Ha en bra jul nu :)

2008-12-20 @ 13:41:02
URL: http://pohland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0