fjärde advent

Snart är det jul, och min julstämning ligger på 0. Eller snarare minus kanske..
Igår stack Ida till Gran Canaria för två veckor och lämnade mig här i kalla Sverige, vi har alltså inte pratat på 24 timmar. Haha, vad patetiskt det låter då jag säger att jag saknar henne - alla säger att vi inte är så normala. Men what, kan man inte umgås måste man ju prata i telefon iaf, sisådär  7 - 8 gånger om dagen.
Jaja. =)

Köpte mig en julklänning igår och en annan som jag ska ha på rockbjörnen eller nyårsafton.
Annars händer det inte mycket.




Bjuder på en julig bild.
Men tanke på att jag bor i det där huset borde jag nog egentligen ha julstämning på topp......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0