Torsdag

Tjena!
Idag blir det ett sent inlägg, har inte haft så mycket tid över idag. Sov bort halva dag, som vanligt, (måste verkligen vända på dygnet snart!) sedan satt jag i flera timmar och fixade med forumet som nu har öppnat men inte precis är i så bra skick.. än. Men om du är JB-fan, titta gärna in på Team Jonas Umeå! =) Är mycket kvar att göra, men men, det kommer väl så småning om.
När jag blev less på det så gick jag loss på köket, så nu är det städat (halvt iaf), gosh vad mycket skräp vi har. Om jag ändå fick slänga hälften! Sen blev det middag-lagning, gjorde nån grönsaks-köttfärs limpa. Blev helt okej. Då var jag tvungen att gå loss på köket lite till, jag har verkligen hamnat i någon slags städ-mani. Börjar få panik över att allt är så stökigt och jag som är världmästare på att lagra saker. Måste ha slagit huvudet!
Nu sitter jag och väntar på att sconsen i ugnen ska bli klara. Nu tjuter klockan så jag måste gå och plocka ut dom. Bara synd att jag varken tål mjölk eller mjöl, så kan inte äta dom. Sånt är livet.
Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0