Tisdag

Så var det en ny dag igen då. 
Om en timme ska jag åka in till stan för att gå kurs inför övningskörning, hur sent som helst, men det har aldrig blivit av tidigare. Även om jag egentligen inte har lust med nått annat än att bara krypa ner under täcket och sova hela dagen. I morse vaknade jag nämligen av att jag hade världens mensverk. Ändå klev jag upp mitt i natten och tog alvedon. När inget funkade gick jag och la mig med min bästa vän, varm rispåse och lyckades somna om och vaknade för nån timma sen. Så nu har den gett med sig lite grann och jag hoppas innerligt att jag får slippa den under kursen. Ibland önskar jag att jag var kille. Men men.... Får se om jag kan göra nån nytta sen när jag har kommit hem eller om jag placerar mig i sängen direkt. Jag blir så sjukt trött av smärta, spelar ingenroll vilken, fas iofs så kanske det är normalt. 
Aja, nu ska jag gå och se om jag får i mig något att äta. 





ChristinaRibel.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0