Söndag

Igår kväll orkade jag inte blogga, jag kom hem halv 11 men var ändå dö trött så jag föll i säng på en gång ungefär.
Sålde ju först cirkusbiljetter, men ett sånt där jätte rus var det ju inte precis, jag sålde en biljett på en timme. Alla hade redan förköpt biljetter. Sen när det började kom dom och sa åt mig att jag kunde stänga luckan så jag gick in och satt mig med Christoffer m.fl. Efter första akten så skulle moster & Tomas åka på middag så jag blev kvar med Christoffer. Mammas (och mosters) kusin och en av hennes söner satt också med oss och dom var ju kvar också såklart. Christoffer hade redan hoppat upp i mosters knä då clownerna kom ut första gången och då dom kom ut andra gången hoppade han från mitt knä till mammas kusins istället. Men det hela slutade med att jag fick följa med honom ut ur tältet så fort clownerna kom in. Stackarn var verkligen jätte rädd för dom!
Efter cirkusen hämtade Emelies pappa oss och körde oss till stan. Där var det inget folk alls, verkligen. Barnens dag brukar ju va rätt så mycket saker på, men det var några ynka karuseller. Så vi åkte hem igen. 

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, mammas kusin med familj kom förbi ett tag och min tremening stannade kvar ett tag för att spela game cube. Så han gick nyss. Blir väl att bara ta det lugnt och slappa ikväll, kanske fara ut och springa. 

Student.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0