Söndag

Hejpåer!
Helgen har varit rätt så fullbokad eller vad man ska kalla det. Igår var det THFFC (bilder kommer senare) och på kvällen blev jag hämtad av moster, åkte hem till henne och så. Imorse började jag jobba där vi 10 och slutade 16.15 ungefär tror jag. 
Har stått och räknat varor hela dagen så jag har något ont i fötterna/ryggen. 
När jag kom hem iaf så käkade vi middag och sen tog jag steget och började göra Sveriges trafik mer osäker. Näe, jag bara skoja. 
Pappa tog med mig ut på övningskörning för första gången. Det var riktigt kul och gick (mot mina förväntningar) riktigt bra! 

Har inte så mycket att skriva nu, ska gå och duscha och sen sova, är så otroligt trött. Vaknade nämligen i morse av att Christoffer skrek i sömnen att det var hans elefanter och någon annan skulle minsann inte ta dom ifrån honom.. nått sånt iaf.



Jag fick ju hem "A Little Bit Longer" i onsdags så tänkte lägga ut min favoritlåt från den skivan. Hela skivan är ett underverk, det är helt klart den bästa skivan jag har ägt! Har förövrigt även, äntligen, köpt hem alla TH-skivor, fick hem dom i fredags, så nu är jag glad!
Anyway, här kommer min favorit låt! =) 

Jonas Brothers - Lovebug



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0