Onsdag

Hej!
Har inte haft så speciellt händelserikt liv i veckan må jag då säga. Måste skärpa mig och börja blogga lite mer, värt att ha en blogg annars? ;)
Hur som helst så vet jag inte om jag har nämnt det här i bloggen, men jag har ju fått ett jobb. Så i måndags, tisdag och idag (jobbar alltså måndagar, tisdagar och onsdagar) så har jag jobbat några timmar efter skolan. När man då kommer hem efter en lång skoldag + jobb så är jag otroligt trött. Har mest bara dött när jag kommit hem, och sova känns det som att jag har gjort alldeles för lite. Inte kommer det bli så mycket mer i veckan heller....
På lördag ska jag vara barnvakt åt Christoffer och att sova i samma rum som honom är helt omöjligt om man vill sova, han pratar, eller snarare skriker, i sömnen HELA tiden. Men det får funka. På fredag ska jag iaf följa med moster till hennes jobb och hjälpa till att inventera.


Ja, förutom det så fick jag Ä N T L I G E N hem A Little Bit Longer + mitt armband med posten idag. =)
Låtarna var otroligt mycket bättre än jag tyck då jag lyssnat på dom på internet. Vågar nog säga att dom överträffat sig själva - igen!
Armbandet var lite stort dock, fast jag ska be pappa om hjälp att förkorta det då han kommer hem från Sundsvall.

Näe, nu ska jag fortsätta att skriva min samhällsuppgift och sedan plugga lite historia! Ha det bra! =D

Kommentarer
Postat av: Ammii

hihi kul o plugga, not :) i dont like att plugga :P

2008-08-27 @ 21:44:01
URL: http://ammiis.blogg.se/
Postat av: catharina

Svar: ja jag Klickade bara hem jackan och kjolen och det bästa är att jag hade 40% rabatt :P

2008-08-27 @ 22:28:01
URL: http://catharinamodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0