måndag

Så var det måndag igen. Nog för att dagarna inte spelar så stor roll under sommarlovet. Men nu är huset helt tyst, eller jag förutom den musik jag spelar då. Blir as tomt då alla är på jobbet och då sover jag bort hela dagarna också, ingen som väcker mig. 
Aja, i helgen kommer Ida och sen bäre av till Stockholm (i mitt hjärta....). Det blir säkert jätte bra!
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Blåser ju och är kallt ute. Får väl försöka städa lite och sånt. Laga mat och pappa skulle jag också göra tror jag, han skulle bort ikväll och mamma jobbar sent. Så jag har hela huset för mig själv, hela dagen. Så jag kan stöka ner hur mycket jag vill och spela hur hög musik jag vill. Det brukar underlätta då jag städar, så vi får väl se hur det blir. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0