Lördag.

Hej!
Jag skäms ju nästan över att jag inte har bloggat sen i tisdag. Min ork har helt enkelt bara ramla av mig, men nu är det helg och jag har fått sova. Ska klä på mig och så sen ska jag sätta mig ner och börja plugga franska. För det har ju hänt lite grejer här. 
Jag har aldrig riktigt gillat friskvården, eller läraren kan man väl säga, men däremot gillar jag ju språk. Fast jag har inte känt att jag har haft tiden att läsa ett extra språk utöver alla andra kurser. Men i slutet av förra terminen slog det mig att jag kan hoppa av friskvården och börja läsa franska istället. Krukset är bara att friskvården ligger på 200 poäng och Franska 2 bara på 100, dessutom måste jag ha betyg i Franska 1 för att få läsa franska 2. Därför ska jag nu tenta av Franska 1 samtidigt som jag läser Franska 2.. det kommer säkert bli super, hoppas jag! Jag är ju inte precis ny på franska-fronten så. =) 

Dessutom har jag fått extrajobb också, på måndagar, tisdagar och onsdagar ska jag extraknäcka på akademibokhandeln efter skolan. Hur bra är inte det? ;)
Igår ringde dom dessutom från ICA och ville att jag skulle sälja cirkusbiljetter idag innan föreställningen, självklart tackar man ju ja. Får även cirkusbiljett, så jag och Christoffer ska gå på cirkus ikväll. 
Väntar fortfarande på besked från Glitter, men dom skulle ringa, så vi får väl se hur det blir.

Lite senare ikväll (efter cirkusen) funderar jag på om jag skulle åka in på barnens dag en sväng, men har inte riktigt bestämt mig än. Får se om jag hittar någon rolig person att dra med mig! 



Erbjudanden24.se

Kommentarer
Postat av: Mirre & Soma

haha, visst är det ;)

2008-08-23 @ 15:06:55
URL: http://tokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0