Lördag.

Jag är trött, trött, trött, trött! Blir nog tidigt ikväll skulle jag tro, klev upp 10 imorse, vilket är otroligt ovanligt mig...
I morgon kommer Ida, det blir trevligt värre skulle jag tro. En vecka med henne är inte helt fel, speciellt inte då det kommer innebära en tripp till Stockholm (så ovanligt, hehe). 
Funderar faktiskt på att ta en tripp dit i september och se Jason Mraz, vet inte riktigt än. Dessutom måste jag hitta någon att gå med, så om nån är på är det bara att höra av sig! =) 

Annars så har jag väl inte så jätte mycket på hjärnan. Förutom att jag är väldigt glad över att jag Ä N T L I G E N tar tag i mina drömmar och gör någonting av dom. Känns som att jag kanske får nån rätsida på livet då man i alla fall försöker.
Misslyckas har man ju i alla fall försökt och det är alltid nått, jämfört med att bara sitta och drömma, inget händer ju av det.
Vi får helt enkelt se hur det utvecklar sig! =) 


Ha det bra! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

jaha härligt!:) har du släkt här eller något?:) jag bor I Nacka det ligger en kvart utanför stockholm med motorvägsbuss:D

tack så mycket!:)

2008-08-09 @ 17:07:21
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0