Fredag.

Så, bara tio dagar kvar av sommarlovet då... Och i morgon eller på söndag så kommer Ida, på onsdag sticker vi till Stockholm. Jag kommer hem på söndag igen.

Jadu, idag vaknade jag av att mamma kom hem från jobbet och inte tyckte att jag skulle sova längre. Sen käkade jag frukost, stekte pannkakor till mamma och bakade sen rulltårta som pappa ska ha med sig till fjällen och en som vi ska ha när Idas familj kommer hit (dom är på semester så dom slänger av henne här).
Nu har jag slängt mig framför datorn ett tag för att slappa, snart somnar jag väl så jag borde nog kliva upp och börja dammsuga istället. 
Lite senare blire kalas, kusin fyller 9 år idag, (synd att han inte fyller 8, det hade varit rätt coolt.. jag menar, 080808). Så ja, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0