.

Nu har vi sett typ 75 filmer, näe okej, 2 + någon film som gick på Disney Channel. Haha. Det har äntligen slutat regna så jag funderar på att dra med Ida ut på en promenad. Får väl se hur det går, hehe. ;)

Idag när jag kollade på tågbiljetterna så såg jag att jag åker hem den 17e, inte den 16e.... så jag kommer hem samma dag som skolan börjar. Snacka om att va lite degig den dagen. Tur att vi börjar 10 och bara ska ha upprop (hoppas jag).

Sen såg jag att Gevin DeGraw kommer till stockholm den 3e november och jag är otroligt sugen på att åka! Måste bestämma mig innan 9 imorgon, gah. Tänka lite på saken.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaha okej! känner igen vägen och namnet men kan inte riktigt få fram vem hon är! vet du vilken skola hon går i?:)

2008-08-10 @ 21:13:03
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaha okej:) då får jag väl ta och kolla i gamla skolkataloger då :D hih

2008-08-11 @ 16:27:34
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0