Det visste ni inte...

Har inte så mycket att skriva, därför lägger jag ut 5 sanningar om mig själv som så många inte vet om mig.


-  Gluten & laktos intolerant. 
Jag är alltså gluten och laktos intolerant.
Dessutom tål jag inte nötter och får ont 
i magen av socker.
  
-  Jag gillar hiphop & rap.  
Faktiskt, även fast jag är en rock/pop-tjej.
Men jag lyssnar faktiskt på hiphop mer 
än vad man kan tro.

-  Jag är egetligen blond. 
Fast numera vet jag inte riktigt vilken nyans.
Jag har nämligen inte haft min naturliga 
hårfärg sen jag gick i 4;an.

-  Jag har nästan alla album som Hanson gjort.
Det enda jag saknar är det album
som dom gjorde innan dom slog igenom.
Vars värde ligger på 3000 kr och är
i stort sätt omöjlig att få tag i.

- Språk är min bästa sida.
Jag har inga problem med att lära mig nya språk.
Snabbt går det också, vilket är anledningen 
till att jag vill bli tolk. 



Nu ska jag sminka mig och göra mig klar för att åka och jobba. Sen ska jag och Christoffer gå på bio och efter det så åker jag och Emelie in till stan och går en sväng på barnens dag för att se om det är något roligt folk ute. Bloggar mer då jag kommer hem ikväll! =) 


Kommentarer
Postat av: mamma piggy

borde du int heta mrs-piggy.blogg.se iställe?

2008-08-23 @ 23:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0