Aldrig igen ...

Photobucket


Jag vet inte hur många gånger som jag har lyckats "tappat bort" mig själv den sista tiden. Och med det allt som jag brukar tycka om. Allt har varit så upp och ner i sommar att jag återigen lyckats "glömma bort" Tokio Hotel. Hur många gånger jag än gör det och lovar mig själv att aldrig göra om det igen, så blir det bara så ändå! Nu ikväll var jag inne på THF och klickade på en länk för att läsa en sak som Tom skrivit och hamnade på deras sida, där jag av "misstag" hörde en låt av dom som spelades. Och jag som inte har hört en TH-låt på 2 månader blir chockad och liksom "WOW, det här är ju bra!". 
Kanske behöver jag tappa bort dom för att inse hur mycket jag behöver dom?! Jag vet inte. Men en sak vet jag, allt känns bättre med deras låtar. Fråga mig inte varför, jag vill helt enkelt aldrig mer glömma dom. 
Kalla mig töntig, eller vad ni vill. För mig är dom viktiga - oavsett omvärldens åsikter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0